Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27889
Title: Теоретичні аспекти маркетингової діяльності на фармацевтичному ринку
Authors: Приз, Ю.
Демченко, Н. В.
Keywords: теоретичні аспекти маркетингової діяльності;теоретические аспекты маркетинговой деятельност;theoretical aspects of marketing activities;фармацевтичний маркетинг
Issue Date: 2021
Bibliographic description (Ukraine): Приз, Ю. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності на фармацевтичному ринку / Ю. Приз, Н. В. Демченко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 233-234.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27889
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
233-234.pdf463,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.