Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27890
Назва: Особливості маркетингової політики аптечних мережевих бізнес-структур
Автори: Хмеленко, А.
Демченко, Н. В.
Теми: маркетингова політика;маркетинговая политика;marketing policy
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Хмеленко, А. Особливості маркетингової політики аптечних мережевих бізнес-структур / А. Хмеленко, Н. В. Демченко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 237-238.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27890
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
237-238.pdf418,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.