Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28061
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛутаєва, Т. В.-
dc.contributor.authorLutaieva, T. V.-
dc.contributor.authorСабатовська-Фролкіна, І. С.-
dc.contributor.authorSabatovskaya-Frolkina, I. S.-
dc.contributor.authorФесенко, В. Ю.-
dc.contributor.authorFesenko, V. Yu.-
dc.date.accessioned2022-06-03T17:17:19Z-
dc.date.available2022-06-03T17:17:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛутаєва, Т. В. Педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовища / Т. В. Лутаєва, І. С. Сабатовська-Фролкіна, В. Ю. Фесенко В. Ю. // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. наук. пр. присвячено пам’яті професора О. В. Пєшкової, м. Харків, 21-22 квіт. 2022 р. - Харків, 2022. - Вип. 3. - С. 146-150.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28061-
dc.description.abstractУ статті окреслено й обґрунтовано педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовища у закладах вищої медичної й фармацевтичної освіти, як-от: розвиток готовності викладачів формувати ціннісну орієнтацію майбутніх фахівців на здоровий спосіб життя; підвищення компетентності викладачів щодо упровадження сучасних освітніх здоровязберігаючих технологій. Акцентовано увагу на тому, що підготовку компетентного викладача до освітньої діяльності у здоров’язбережувальному освітньому середовищі слід розглядати як формування й розвиток таких складових компонентів: мотиваційного, змістового та методичногоuk_UA
dc.description.abstractThe article outlines and substantiates the pedagogical conditions for creating a healthy educational environment in institutions of higher medical and pharmaceutical education, such as: the development of teachers' readiness to form the value orientation of future professionals to a healthy lifestyle; increase the competence of teachers in the implementation of modern educational health technologies. Emphasis is placed on the fact that the preparation of a competent teacher for educational activities in a healthy educational environment should be considered as the formation and development of the following components: motivational, semantic and methodologicalThe article outlines and substantiates the pedagogical conditions for creating a healthy educational environment in institutions of higher medical and pharmaceutical education, such as: the development of teachers' readiness to form the value orientation of future professionals to a healthy lifestyle; increase the competence of teachers in the implementation of modern educational health technologies. Emphasis is placed on the fact that the preparation of a competent teacher for educational activities in a healthy educational environment should be considered as the formation and development of the following components: motivational, semantic and methodologicaluk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectealth-preserving educational environmentuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні освітні технологіїuk_UA
dc.subjecthealth-preserving educational technologiesuk_UA
dc.subjectвикладач закладу вищої медичної й фармацевтичної освітиuk_UA
dc.subjectteacher of higher medical and pharmaceutical educationuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.titleПедагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовищаuk_UA
dc.title.alternativeРedagogical conditions for creating a health care educational environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
146-150.pdf1,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.