Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28061
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лутаєва, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Lutaieva, T. V. | - |
dc.contributor.author | Сабатовська-Фролкіна, І. С. | - |
dc.contributor.author | Sabatovskaya-Frolkina, I. S. | - |
dc.contributor.author | Фесенко, В. Ю. | - |
dc.contributor.author | Fesenko, V. Yu. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-03T17:17:19Z | - |
dc.date.available | 2022-06-03T17:17:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Лутаєва, Т. В. Педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовища / Т. В. Лутаєва, І. С. Сабатовська-Фролкіна, В. Ю. Фесенко В. Ю. // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. наук. пр. присвячено пам’яті професора О. В. Пєшкової, м. Харків, 21-22 квіт. 2022 р. - Харків, 2022. - Вип. 3. - С. 146-150. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28061 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслено й обґрунтовано педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовища у закладах вищої медичної й фармацевтичної освіти, як-от: розвиток готовності викладачів формувати ціннісну орієнтацію майбутніх фахівців на здоровий спосіб життя; підвищення компетентності викладачів щодо упровадження сучасних освітніх здоровязберігаючих технологій. Акцентовано увагу на тому, що підготовку компетентного викладача до освітньої діяльності у здоров’язбережувальному освітньому середовищі слід розглядати як формування й розвиток таких складових компонентів: мотиваційного, змістового та методичного | uk_UA |
dc.description.abstract | The article outlines and substantiates the pedagogical conditions for creating a healthy educational environment in institutions of higher medical and pharmaceutical education, such as: the development of teachers' readiness to form the value orientation of future professionals to a healthy lifestyle; increase the competence of teachers in the implementation of modern educational health technologies. Emphasis is placed on the fact that the preparation of a competent teacher for educational activities in a healthy educational environment should be considered as the formation and development of the following components: motivational, semantic and methodologicalThe article outlines and substantiates the pedagogical conditions for creating a healthy educational environment in institutions of higher medical and pharmaceutical education, such as: the development of teachers' readiness to form the value orientation of future professionals to a healthy lifestyle; increase the competence of teachers in the implementation of modern educational health technologies. Emphasis is placed on the fact that the preparation of a competent teacher for educational activities in a healthy educational environment should be considered as the formation and development of the following components: motivational, semantic and methodological | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | ealth-preserving educational environment | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальні освітні технології | uk_UA |
dc.subject | health-preserving educational technologies | uk_UA |
dc.subject | викладач закладу вищої медичної й фармацевтичної освіти | uk_UA |
dc.subject | teacher of higher medical and pharmaceutical education | uk_UA |
dc.subject | університет | uk_UA |
dc.subject | university | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовища | uk_UA |
dc.title.alternative | Рedagogical conditions for creating a health care educational environment | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
146-150.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.