Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28089
Назва: Дослідження сили ринкових позицій лікарських засобів через складові комплексу торговельних марок і брендів
Автори: Слободянюк, М. М.
Самборський, О. С.
Теми: бренд;торгова марка
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Слободянюк, М. М. Дослідження сили ринкових позицій лікарських засобів через складові комплексу торговельних марок і брендів / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський // Сучасні досягнення фармацевтичної технології і біотехнології : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11-12 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2021. – С. 200.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28089
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
200.pdf244,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.