Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2810
Назва: Особливості реклами в фармацевтичній галузі
Автори: Толочко, В. М.
Медведєва, Ю. П.
Толочко, В. М.
Медведева, Ю. П.
Tolochko, V. M.
Medvedyeva, Yu. P.
Теми: фармацевтична реклама;фармацевтическая реклама;pharmaceutical advertisement;рекламна діяльність;рекламная деятельность;advertising activity;рекламне законодавство;рекламное законодательство;advertising legislation
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво НФаУ
Бібліографічний опис: Толочко, В. М. Особливості реклами в фармацевтичній галузі : метод. рек. для підготовки та проведення практ. занять з курсу «Управління та економіка фармації» в системі післядипломної освіти спеціалістів фармації ПК «Фармація» МОЗ і АМН України / В. М. Толочко, Ю. П. Медведєва . – Х. : Вид-во НФаУ, 2011. – 26 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації містять логічну схему викладення навчального матеріалу, теоретичну частину, практичну частину для семінарського і практичного заняття, питання й тести для самопідготовки слухачів у системі післядипломної освіти. Вони можуть бути використані для самостійного опанування навчальної теми з метою визначення специфіки та особливостей реклами в фармацевтичній галузі. Розроблені на кафедрі управління та економіки фармації Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації НФаУ для слухачів системи післядипломного навчання спеціалістів фармації, практиків, викладачів
Методические рекомендации содержат логическую схему изложения учебного материала, теоретическую часть, практическую часть для семинарского и практического занятия, вопросы и тесты для самоподготовки слушателей в системе последипломного образования. Они могут быть использованы для самостоятельного овладения учебной темой с целью определения специфики и особенностей рекламы в фармацевтической отрасли. Разработанные на кафедре управления и экономики фармации Института повышения квалификации специалистов фармации НФаУ для слушателей системы последипломного обучения специалистов фармации, практиков, преподавателей.
Methodological guidelines contain logical scheme of educational material presentation, theoretical part, practical part for seminar and practical training, questions and tests for self-study of postgraduate students. It can be used for self-studying of topic with the purpose of determination of specificity and features of advertisement in the pharmaceutical sector. It has been worked out at the Management and economics of pharmacy department of Institute of pharmacy specialists advanced training of National university of pharmacy for postgraduate training of pharmacy specialists, practicians, academics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2810
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри УЕФ
Наукові публікації В. М. Толочко



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.