Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28123
Title: | Вплив дистанційного навчання на стан здоров’я викладачів закладів вищої освіти |
Other Titles: | The influence of distance learning on the health status of teachers of higher education institutions |
Authors: | Науменко, Н. В. Козлов, А. В. Гогіна, Т. І. |
Keywords: | здоров'я;складові здоров'я;викладачі заходів вищої освіти;пандемія COVID-19;дистанційне навчання;health;components of health;teachers of higher education institutions;pandemic COVID-19;distance learning |
Issue Date: | 2021 |
Bibliographic description (Ukraine): | Науменко, Н. В. Вплив дистанційного навчання на стан здоров’я викладачів закладів вищої освіти / Н. В. Науменко, А. В. Козлов, Т. І. Гогіна // «Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини» присвячено пам’яті професора О. В. Пєшкової : зб. наук. пр., м. Харків, 22-23 квіт. 2021 р. – Харків, 2021. – Вип. 2. – С. 113-116. |
Abstract: | У тезах схарактеризовано дефініцію «здоров’я» як динамічну категорію, яка характеризується фізичним, психічним, соціальним та духовним благополуччям; розглянуто сутність дистанційного навчання та його вплив на стан здоров’я викладачів закладів вищої освіти, досліджено та проаналізовано зміни у стані здоров’я викладачів закладів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 The theses characterize the definition of "health" as a dynamic category characterized by physical, mental, social and spiritual well-being; the essence of distance learning and its influence on the state of health of teachers of higher education institutions is considered; The changes in the state of health of teachers of higher education institutions in the conditions of the COVID-19 pandemic were studied and analyzed. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28123 |
Appears in Collections: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
113-116.pdf | 579,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.