Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28215
Название: Marketing research of the market of dietary supplements
Авторы: Bondarieva, I.
Alami Yassine
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Bondarieva, I. Marketing research of the market of dietary supplements / I. Bondarieva, Alami Yassine // Управління якістю в фармації : матеріали XVІ наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 20 трав. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 12.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28215
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf490,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.