Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28217
Назва: Study the attitude of consumers to a brand
Автори: Bondarieva, I.
Issam Bentama Serroukh
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Bondarieva, I. Study the attitude of consumers to a brand / I. Bondarieva, Issam Bentama Serroukh // Управління якістю в фармації : матеріали XVІ наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 20 трав. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 10.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28217
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf526,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.