Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2835
Назва: Досвід підготовки магістрів зі спеціальності "Педагогіка вищої школи"
Інші назви: Опыт подготовки магистров по специальности "Педагогика высшей школы"
Experience of preparation of masters on a trade "Pedagogics of the higher school"
Автори: Кайдалова, Л. Г.
Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Щокіна, Н. Б.
Щекина, Н. Б.
Shchokina, N. B.
Теми: викладач вищого навчального закладу;преподаватель высшего учебного заведения;the lecturer in the institute of higher education;педагогіка вищої школи;педагогика высшей школы;pedagogy of the higher school
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Кайдалова, Л. Г. Досвід підготовки магістрів зі спеціальності “Педагогіка вищої школи” / Л. Г. Кайдалова, Н. Б. Щокіна // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного вихованння і спорту : зб. наук. праць / за ред. С. С. Єрмакова. – Х., 2008. – № 12. – С. 39-41.
Короткий огляд (реферат): Інтеграція України у європейське освітнє середовище вимагає якісно нових підходів до підготовки викладачів вищих навчальних закладів. У статті розглядається досвід роботи кафедри педагогіки і психології Національного фармацевтичного університету з підготовки магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи". Доведено, що якість підготовки викладачів зумовлена наявністю системи роботи у підготовці кадрів для вищої школи. Оптимальне поєднання видів навчальної та науково-дослідної роботи зумовлять якість підготовки викладачів.
Интеграция Украины в европейское образовательное пространство требует новых подходов к подготовке преподавателей высших учебных заведений. В статье рассматривается опыт работы кафедры педагогики и психологии Национального фармацевтического университета по подготовке магистров специальности "Педагогика высшей школы". Доказано, что качество подготовки обусловлено наличием системы работы по подготовке кадров для высшей школы. Оптимальное соединение видов учебной и научно-исследовательской работы обусловят качество подготовки преподавателей.
The integration of Ukraine into the European educational area requires for the new method of approaching to preparation of the lecturers in the institutes of higher education. The operational experience of the chair of pedagogy and psychology in the national pharmaceutical university for training masters in the profession of "Pedagogy of the higher school" is being examined in the clause. It is proved, that the quality of preparation depends on the presence of the system of work for training the frames for the higher school. The optimal combination of the kinds of educational and research work will stipulate the quality of training the lecturers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2835
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
досвід підготовки.PDF89,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.