Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28652
Назва: Дидактичні аспекти використання сервісів для створення віртуальних дошок в освітньому процесі
Автори: Тимощук, Г. В.
Теми: віртуальна дошка;сервіс для створення віртуальної дошки;Padlet;Jamboard;Miro;Miro;IDroo;Classroomscreen
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Тимощук, Г. В. Дидактичні аспекти використання сервісів для створення віртуальних дошок в освітньому процесі / Г. В. Тимощук // Наукові записки ЦДПУ ім. Володимира Винниченка. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 205. - С. 181-185.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто функціональні можливості сервісів для створення віртуальних дошок, зокрема Padlet, Jamboard, Miro, Stormboard, IDroo, Classroomscreen. Узагальнено та систематизовано інформацію щодо їхнього дидактичного потенціалу, а також здійснено порівняння переваг і недоліків. Зазначено, що під час вибору необхідного сервісу освітянам слід враховувати заплановану мету, педагогічну позицію успішного розв’язання завдань, що виникають під час дистанційного навчання, особливості індивідуального стилю професійної діяльності, власні уподобання та досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій. Виокремлено основні функції використання віртуальних дошок у навчальному процесі: візуальну, інформативну та інтерактивну; наведено основні принципи їхнього створення (лаконічність, автономність, структурність, якірність, стадійність, естетичність, вплив на максимальну кількість органів чуття, простота та доступність) і комплекс вимог (педагогічних, психологічних, ергономічних, естетичних), яких слід дотримуватись розробнику. Конкретизовано дидактичні можливості застосування віртуальних дошок (узагальнюючи дієвість функціоналу), а також підкреслено актуальність їхнього використання в освітньому процесі у контексті його інформатизації та появи стійкої тенденції до онлайнових форм організації навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28652
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.