Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28670
Название: Формування здатності до емоційної саморегуляції викладачів медичних та фармацевтичних закладів вищої освіти
Авторы: Шварп, Н. В.
Фесенко, В. Ю.
Ключевые слова: викладач медичного та фармацевтичного закладу вищої освіти;емоційна саморегуляція;форми й методи формування емоційної саморегуляції;teacher of a higher medical and pharmaceutical institution;emotional self-regulation;forms and methods of formation of emotional self-regulation
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Шварп, Н. В. Формування здатності до емоційної саморегуляції викладачів медичних та фармацевтичних закладів вищої освіти / Н. В. Шварп, В. Ю. Фесенко // Актуальні питання гуманітарних наук. – 2021. – Вип. 42. – Т. 2. – С. 274-279.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто актуальне питання формування здатності до емоційної саморегуляції науково-педагогічних працівників вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти. Проаналізовано навчальні програми курсів підвищення кваліфікації даного контингенту. За результатами аналізу визначено недостатній обсяг тематики курсів і використовуваних методів, що сприяє вирішенню проблеми подолання труднощів негативного емоційного реагування в процесі викладацької діяльності. Показано, що, застосовуючи тільки тренінги з формування комунікативних умінь та особистісного розвитку, досить складно забезпечити потребу педагогів у вирішенні проблеми, як справлятися з негативними емоційними станами, які неминуче виникають у їхній роботі. Розглянуто види емоцій, що проявляються в роботі викладача, їх позитивний і негативний вплив на особистість педагога, здобувачів освіти й навчальний процес у цілому. Приділено увагу особливостям і значенням прикладів прояву різних емоційних станів викладачем і їх взаємозв’язку з майбутньою діяльністю студентів, які здобувають професію фармацевтів і лікарів. Викладені результати дослідження визначають причини зазначених труднощів і відсоток викладачів, які їх мають. Обґрунтовано значущість емоційної саморегуляції педагога для ефективного здійснення освітнього процесу, необхідність цілеспрямованої роботи з навчання викладачів методів самодіагностики, самоспостереження й саморефлексії. Представлено досвід кафедри педагогіки та психології Національного фармацевтичного університету щодо впровадження на циклах підвищення кваліфікації відповідної тематики, проведення занять з використанням форм і методів навчання дорослої аудиторії, конкретні рекомендації, що сприяють подоланню негативних і закріпленню позитивних станів для здійснення продуктивної взаємодії з іншими учасниками освітнього процесу.
The article considers the topical issue of the formation of the ability of emotional self-regulation of the faculty of higher pharmaceutical institutions. The curricula of courses for this targeted audience has been analyzed. Based on the results of the analysis, an insufficient volume of the subjects of the courses and methods of solving the problem of overcoming the negative emotional reaction during the teaching activity was determined. We have been determined that only training is used to the build communication skills, personal development, and it is rather difficult to provide the teachers' need to solve the problem, how to cope with the negative states that are inevitable in their work. The types of emotions that are manifested in the work of the teacher, their positive and negative influence on the personality of the teacher, those who receive education and the educational process in general are considered. Attention is paid to the features and future significance of events that show what are the features of the behavior of children and adolescents who master the profession of pharmacists and doctors. The results are presented that determine the reasons for the indicated difficulties and the amount of teachers who have them. The importance of emotional self-regulation of a teacher for the effective implementation of the educational process, necessarily purposeful work on teaching teachers the methods of self-diagnosis, self-observation and self-reflection has been substantiated. The experience of teaching pedagogy and psychology on the implementation of the cycles of increasing the efficiency of using educational topics, conducting training sessions using teaching methods for an adult audience is presented, the participating recommendations are a way to overcome negative and fixed positive states for the implementation of productive interaction with others in the educational process.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28670
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.pdf338,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.