Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28864
Назва: Обґрунтування заходів антикризового управління на основі інструментів маркетингу
Автори: Батрун, М. В.
Єременко, А. О.
Рогуля, О. Ю.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Батрун, М. В. Обґрунтування заходів антикризового управління на основі інструментів маркетингу / М. В. Батрун, А. О. Єременко, О. Ю. Рогуля // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки, менеджменту та логістики : матеріали X міжнарод. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 10 листоп. 2022 р. - Харків : НФаУ, 2022. - С. 305-306.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28864
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
305-306.pdf138,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.