Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28898
Назва: Study of the most important areas of digital marketing for pharmaceutical companies
Автори: Zhadko, S. V.
Sarkodie Gertrude Serwaa
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Zhadko, S. V. Study of the most important areas of digital marketing for pharmaceutical companies / S. V. Zhadko, Sarkodie Gertrude Serwaa // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки, менеджменту та логістики : матеріали X міжнарод. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 10 листоп. 2022 р. - Харків : НФаУ, 2022. - С. 297-298.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28898
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
297-298.pdf127,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.