Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28904
Назва: Порівняльна характеристика комунікативної та традиційної моделі діяльності тьютора у дистанційному навчанні
Автори: Шварп, Н. В.
Shvarp, N. V.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Шварп, Н. В. Порівняльна характеристика комунікативної та традиційної моделі діяльності тьютора у дистанційному навчанні / Н. В. Шварп // Фізична культура, спорт і здоров’я : стан, проблеми та перспективи : матеріали XXII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 6-7 груд. 2022 р. - Харків : ХДАФК, 2022. - С. 441-443.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28904
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конф_ ХДАФК_ 2022 Шварп Н.В..pdf637,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.