Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28915
Назва: Використання концепції екологічного маркетингу у діяльності фармацевтичих підприємств
Автори: Балабанова, В. О.
Рогуля, О. Ю.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Балабанова, В. О. Використання концепції екологічного маркетингу у діяльності фармацевтичих підприємств / В. О. Балабанова, О. Ю. Рогуля // Сучасні досягнення фармацевтичної справи : зб. наук. пр. Вип. 1. – Харків : Вид-во НФаУ, 2022. – С. 85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28915
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85.pdf117,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.