Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29179
Title: Управління асортиментною політикою косметичних засобів в аптечному закладі
Other Titles: Management of assortment policy of cosmetics in the pharmacy
Authors: Шестер, Анастасія
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;Фармацевтичний факультет;лікарські косметичні засоби;асортиментна політика;формування асортименту;ABC/XYZ-аналіз;medicinal cosmetics;assortment policy;assortment formation;ABC/XYZ-analysis
Issue Date: Jun-2022
Bibliographic description (Ukraine): Шестер, А. Управління асортиментною політикою косметичних засобів в аптечному закладі : кваліф. робота / наук. керівник О. Півень. - Харьків, 2022. - 74 с.
Abstract: Одним із перспективних напрямків є розширення асортименту аптечних закладів за рахунок лікарських косметичних засобів завдяки їх лікувальній і естетичній функції. У роботі представлено аналіз особливостей управління асортиментною політикою лікарських косметичних засобів, фактори формування асортименту ЛКЗ у АЗ, переваги відвідувачів АЗ при виборі ЛКЗ на прикладі аптеки мережі 911 у м. Харків
One of the most promising areas is to expand the range of pharmacies at the expense of medicinal cosmetics due to their therapeutic and aesthetic function. The analysis of peculiarities of assortment policy management of medicinal cosmetics, factors of formation of assortment of medicinal cosmetics in pharmacies, advantages of visitors of pharmacies at a choice of medicinal cosmetics on an example of 911 pharmacy in Kharkiv is presented.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29179
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шестер Анастасія, 08.06.22.pdf
  Restricted Access
1,16 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.