Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29184
Назва: Аналіз ставлення населення до реклами лікарських засобів
Інші назви: Analysis of the attitude of the population to the advertising of medicines
Автори: Кузьменко, Антон
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;засоби масової інформації;лікарські засоби;маркетингові дослідження;реклама;фармацевтична компанія;media;pharmaceutical company;medicines;marketing research;advertising
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Кузьменко, А. Аналіз ставлення населення до реклами лікарських засобів : кваліфікац. робота / наук. керівник А. Чегринець. - Харків, 2022. - 65 с.
Короткий огляд (реферат): Роботу присвячено аналізу ставлення населення до реклами лікарських засобів. Робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел. Викладена на 49 сторінках, містить 4 таблиці, 37 рисунків. Література налічує 30 джерел, 4 з них – іноземною мовою.
The work is devoted to analysis of the attitude of the population to drug advertising. The work consists of an introduction, 3 sections, conclusions a list of sources used. Set out on 49 pages, contains 4 tables, 37 figures. The literature has 30 sources, 4 of them in a foreign language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29184
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьменко_Антон_08.06.2022.pdf
  Обмежений доступ
1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.