Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2923
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кайдалова, Л. Г. | - |
dc.contributor.author | Kaydalova, L. G. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-04T11:19:02Z | - |
dc.date.available | 2013-11-04T11:19:02Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Кайдалова, Л. Г. Теоретичні та методологічні аспекти особистісно орієнтованого навчання / Л. Г. Кайдалова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Х. : ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2008. – № 3 – С. 74-77. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2923 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено теоретичні й методичні аспекти особистісно орієнтованого навчання, визначено принципи гуманістичного спрямування. Проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних вчених-педагогів щодо особистісно орієнтованого навчання. Визначені умови практичної реалізації особистісно орієнтованого навчання; індивідуальний та диференційований підхід у навчанні. Автор розкриває характерні ознаки, умови й заходи щодо впровадження особистісно орієнтованої технології навчання у вищому навчальному закладі. | en_US |
dc.description.abstract | В статье освещены теоретические и методические аспекты личностно ориентированного обучения; определены принципы гуманистической направленности. Проанализированы подходы отечественных и зарубежных ученых-педагогов по личностно ориентированному обучению; индивидуальный и дифференцированный подходы в обучении. Автор раскрывает характерные признаки, условия и мероприятия по внедрению личностно ориентированной технологии обучения в высшем учебном заведении. | en_US |
dc.description.abstract | In the article theoretical and methodical aspects of individually focused training are covered; principlesof humanistic orientation are certain. Approaches of domestic and foreign teachers on individually focused training areanalysed; an individual approach in training. The author covers characteristic attributes, conditions and actions on introduction individually focused technologists of training in a highereducational institution. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | en_US |
dc.subject | личностно ориентированное обучение | en_US |
dc.subject | individually focused training | en_US |
dc.subject | ознаки особистісно орієнтованого навчання | en_US |
dc.subject | індивідуальний підхід | en_US |
dc.subject | особистісно орієнтована технологія | en_US |
dc.subject | признаки личностно ориентированного обучения | en_US |
dc.subject | индивидуальный подход | en_US |
dc.subject | личностно ориентированная технология | en_US |
dc.subject | attributes of individually focused training | en_US |
dc.subject | anindividual approach | en_US |
dc.subject | individua focused technology | en_US |
dc.title | Теоретичні та методологічні аспекти особистісно орієнтованого навчання | en_US |
dc.title.alternative | Теоретические и методологические аспекты личностно ориентированного обучения | en_US |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological aspects of personally oriented learning | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 101,89 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.