Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2923
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorKaydalova, L. G.-
dc.date.accessioned2013-11-04T11:19:02Z-
dc.date.available2013-11-04T11:19:02Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКайдалова, Л. Г. Теоретичні та методологічні аспекти особистісно орієнтованого навчання / Л. Г. Кайдалова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Х. : ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2008. – № 3 – С. 74-77.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2923-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичні й методичні аспекти особистісно орієнтованого навчання, визначено принципи гуманістичного спрямування. Проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних вчених-педагогів щодо особистісно орієнтованого навчання. Визначені умови практичної реалізації особистісно орієнтованого навчання; індивідуальний та диференційований підхід у навчанні. Автор розкриває характерні ознаки, умови й заходи щодо впровадження особистісно орієнтованої технології навчання у вищому навчальному закладі.en_US
dc.description.abstractВ статье освещены теоретические и методические аспекты личностно ориентированного обучения; определены принципы гуманистической направленности. Проанализированы подходы отечественных и зарубежных ученых-педагогов по личностно ориентированному обучению; индивидуальный и дифференцированный подходы в обучении. Автор раскрывает характерные признаки, условия и мероприятия по внедрению личностно ориентированной технологии обучения в высшем учебном заведении.en_US
dc.description.abstractIn the article theoretical and methodical aspects of individually focused training are covered; principlesof humanistic orientation are certain. Approaches of domestic and foreign teachers on individually focused training areanalysed; an individual approach in training. The author covers characteristic attributes, conditions and actions on introduction individually focused technologists of training in a highereducational institution.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняen_US
dc.subjectличностно ориентированное обучениеen_US
dc.subjectindividually focused trainingen_US
dc.subjectознаки особистісно орієнтованого навчанняen_US
dc.subjectіндивідуальний підхідen_US
dc.subjectособистісно орієнтована технологіяen_US
dc.subjectпризнаки личностно ориентированного обученияen_US
dc.subjectиндивидуальный подходen_US
dc.subjectличностно ориентированная технологияen_US
dc.subjectattributes of individually focused trainingen_US
dc.subjectanindividual approachen_US
dc.subjectindividua focused technologyen_US
dc.titleТеоретичні та методологічні аспекти особистісно орієнтованого навчанняen_US
dc.title.alternativeТеоретические и методологические аспекты личностно ориентированного обученияen_US
dc.title.alternativeTheoretical and methodological aspects of personally oriented learningen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.pdf101,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.