Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2923
Title: | Теоретичні та методологічні аспекти особистісно орієнтованого навчання |
Other Titles: | Теоретические и методологические аспекты личностно ориентированного обучения Theoretical and methodological aspects of personally oriented learning |
Authors: | Кайдалова, Л. Г. Kaydalova, L. G. |
Keywords: | особистісно орієнтоване навчання;личностно ориентированное обучение;individually focused training;ознаки особистісно орієнтованого навчання;індивідуальний підхід;особистісно орієнтована технологія;признаки личностно ориентированного обучения;индивидуальный подход;личностно ориентированная технология;attributes of individually focused training;anindividual approach;individua focused technology |
Issue Date: | 2008 |
Bibliographic description (Ukraine): | Кайдалова, Л. Г. Теоретичні та методологічні аспекти особистісно орієнтованого навчання / Л. Г. Кайдалова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Х. : ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2008. – № 3 – С. 74-77. |
Abstract: | У статті висвітлено теоретичні й методичні аспекти особистісно орієнтованого навчання, визначено принципи гуманістичного спрямування. Проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних вчених-педагогів щодо особистісно орієнтованого навчання. Визначені умови практичної реалізації особистісно орієнтованого навчання; індивідуальний та диференційований підхід у навчанні. Автор розкриває характерні ознаки, умови й заходи щодо впровадження особистісно орієнтованої технології навчання у вищому навчальному закладі. В статье освещены теоретические и методические аспекты личностно ориентированного обучения; определены принципы гуманистической направленности. Проанализированы подходы отечественных и зарубежных ученых-педагогов по личностно ориентированному обучению; индивидуальный и дифференцированный подходы в обучении. Автор раскрывает характерные признаки, условия и мероприятия по внедрению личностно ориентированной технологии обучения в высшем учебном заведении. In the article theoretical and methodical aspects of individually focused training are covered; principlesof humanistic orientation are certain. Approaches of domestic and foreign teachers on individually focused training areanalysed; an individual approach in training. The author covers characteristic attributes, conditions and actions on introduction individually focused technologists of training in a highereducational institution. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2923 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.