Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2926
Назва: Організація та контроль самостійної роботи студентів
Автори: Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Теми: самостійна робота студентів;самостоятельная работа студентов;independent work of students
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Кайдалова, Л. Г. Організація та контроль самостійної роботи студентів / Л. Г. Кайдалова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2010. - № 1. - С. 67-70.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються теоретико-методичні аспекти самостійної роботи студентів, організація та контроль, навчально-методичне забезпечення, форми та види самостійної роботи. Ефективність самостійної роботи забезпечується якісною навчальною літературою. Основними формами контролю є: поточний, підсумковий та модульний, іспити, курсові роботи, дипломні роботи, ліцензійні інтегровані іспити, державна атестація. Контроль може проводитися у вигляді: експрес-опитування, співбесіди. Контроль є джерелом інформації для викладача про хід самостійного оволодіння студентом навчального матеріалом.
Рассматриваются теоретико-методические аспекты самостоятельной работы студентов, организация и контроль, учебно-методическое обеспечение, формы и виды самостоятельной работы. Эффективность самостоятельной работы обеспечивается качественной учебной литературой. Основными формами контроля является: текущий, итоговый и модульный, экзамены, курсовые работы, дипломные работы, лицензионные интегрированные экзамены, государственная аттестация. Контроль может проводиться в виде: экспресс-опроса, собеседования. Контроль является источником информации для преподавателя о ходе самостоятельного овладения студентом учебного материалом.
The theoretical methodical aspects of independent work of students organization and control, educational methodical providing, forms and type of independent work are examined. Efficiency of independent work is provided high-quality educational literature. The basic forms of control is: current result and module, examinations, term papers, diploma works, licensed computer-integrated examinations, state attestation. Control can be conducted in a kind: expressquestioning, interview. Control is an information generator for a teacher about motion of independent capture the student of educational by material.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2926
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
організація та контроль.pdf411,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.