Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29357| Назва: | Дослідження правових особливостей реклами лікарських засобів в Україні |
| Інші назви: | Study of the legal features of advertising of medicines in Ukraine |
| Автори: | Бойко, Яна |
| Теми: | кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;фармацевтичний факультет;система охорони здоров'я;фармацевтичний сектор;нормативно-правові акти;реклама;лікарські засоби;фармацевт;health care system;pharmaceutical sector;regulatory and legal acts;state regulations;pharmacist |
| Дата публікації: | лют-2023 |
| Бібліографічний опис: | Бойко, Я. Дослідження правових особливостей реклами лікарських засобів в Україні : кваліф. робота / наук. керівник Л. Терещенко. - Харків, 2023. - 63 с. |
| Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційної роботі розглянуто теоретичні основи реклами.
Проведено анкетування фармацевтичних працівників щодо питань реклами
ЛЗ. В роботі аналізується і узагальнюється досвід реформ, спрямованих на
створення більш раціональних і ефективних систем охорони здоров’я, що
забезпечують високий рівень справедливості по відношенню до медичної і
фармацевтичної допомоги. The theoretical basis of advertising is considered in the qualification work. A survey of pharmaceutical workers was conducted on the issues of drug advertising. The work analyzes and summarizes the experience of reforms aimed at creating more rational and effective health care systems that ensure a high level of justice in relation to medical and pharmaceutical care. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29357 |
| Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Яна БОЙКО.pdf | 3,47 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.