Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29562
Назва: Аналіз просування бренду лікарського засобу з використанням цифрового маркетингу
Інші назви: Analysis of medicine brand promotion with digital marketing
Автори: Артикульна, Вікторія
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;фармацевтичний маркетинг;маркетингові комунікації;бренд;цифровий маркетинг;веб-сайт;соціальні мережі;маркетинг впливу;pharmaceutical marketing;marketing communications;brand;digital marketing;website;social media;influence marketing
Дата публікації: лют-2023
Бібліографічний опис: Артикульна, В. Аналіз просування бренду лікарського засобу з використанням цифрового маркетингу : кваліф. робота / навук. керівник В. Малий. - Харків, 2023. - 64 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена аналізу маркетингових комунікацій препарату з використанням цифрового маркетингу. Описані сучасні аспекти просування бренду лікарського засобу з використанням цифрового маркетингу, проведена оцінка використання веб-сайту, вивчені маркетингові комунікації бренду в соціальних мережах, розроблені рекомендації з удосконалення просування.
The qualification work is devoted to the analysis of marketing communications of the drug with digital marketing. Modern aspects of drug brand promotion with digital marketing are described, the use of the website is evaluated, brand marketing communications in social networks are studied, and recommendations for improving promotion are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29562
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Артикульна Вікторія, 06.02.2023.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.