Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2963
Title: | Підвищення педагогічної майстерності та педагогічної культури сучасного викладача |
Other Titles: | Повышение педагогического мастерства и педагогической культуры современного преподавателя Improvment of pedagogical skills and pedagogical culture of the teacher |
Authors: | Кайдалова, Л. Г. Кайдалова, Л. Г. Kaydalova, L. G. |
Keywords: | підвищення кваліфікації;педагогічна майстерність;педагогічна культура;повышение квалификации;педагогическое мастерство;педагогическая культура;training;pedagogical skills;pedagogical culture |
Issue Date: | 2011 |
Bibliographic description (Ukraine): | Кайдалова, Л. Г. Підвищення педагогічної майстерності та педагогічної культури викладача вищого навчального закладу / Л. Г. Кайдалова // Наукові записки НПУ ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. пр. Серія «Педагогічні та історичні науки». – 2011. – Вип. 97. – С. 82-89. |
Abstract: | У статті обгрунтовано необхідність підвищення педагогічної майстерності та педагогічної культури викладачів вищих навчальних закладів. Автором запропоновано досвід підвищення кваліфікації викладачів, ефективні форми та методи. В статье обоснована необходимость повышения педагогического мастерства и педагогической культуры преподавателей высших учебных заведений. Автором предложено опыт повышения квалификации, эффективные формы и методы. In the article substantiates the necessity improving pedagogical skills and pedagogical culture of teachers of higher educational institutions. The author offers to experience in service teacher training, the effective forms and methods. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2963 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
підвищення пед. майстерності.pdf | 2,67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.