Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2969
Title: Історичні аспекти становлення, сьогодення й напрями розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармації
Other Titles: Исторические аспекты становления, современность и направления развития кафедры менеджмента и маркетинга в фармации
Historical aspects of the formation, present and trends of management and marketing in pharmacy department
Authors: Мнушко, З. М.
Слободянюк, М. М.
Пестун, І. В.
Бабічева, Г. С.
Мнушко, З. Н.
Слободянюк, Н. Н.
Пестун, И. В.
Бабичева, А. С.
Mnushko, Z. М.
Slobodyanyuk, M. M.
Pestun, І. V.
Babicheva, G. S.
Keywords: фармацевтична освіта;дисципліни;кафедра менеджменту та маркетингу у фармації;навчально-методична робота;науково-дослідна робота;фармацевтическое образование;дисциплины;кафедра менеджмента и маркетинга в фармации;учебно-методическая работа;научно-исследовательская работа;pharmaceutical education;discipline;department of management and marketing in the pharmaceutical;educational and methodical work;research work
Issue Date: 2012
Bibliographic description (Ukraine): Історичні аспекти становлення, сьогодення й напрями розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармації / З. М. Мнушко, М. М. Слободянюк, І. В. Пестун, Г. С. Бабічева // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2012. - № 5. - С. 50-55. - Бібліогр. : с. 54.
Abstract: У роботі підняті питання, пов’язані з проблемами підготовки висококваліфікованих спеціа- лістів фармації, актуальністю викладання дисциплін з економічною спрямованістю у медичних і фармацевтичних навчальних закладах. Проаналізовані передумови становлення та історичні аспекти розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармації на базі Національного фар- мацевтичного університету. Представлені підсумки функціонування кафедри менеджменту та маркетингу у фармації за двадцятирічний період. Показана значимість підготовки студентів вищих медичних та фармацевтичних закладів з менеджменту та маркетингу в сучасних умовах розвитку вітчизняної фармацевтичної галузі. Виділені пріоритети та перспективні напрями розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармації.
В работе подняты вопросы, связанные с проблемами подготовки высококвалифици- рованных специалистов фармации, актуальностью преподавания дисциплин эконо- мической направленности в медицинских и фармацевтических учебных заведениях. Проанализированы предпосылки становления и исторические аспекты развития ка- федры менеджмента и маркетинга в фармации на базе Национального фармацевтиче- ского университета. Представлены итоги функционирования кафедры менеджмента и маркетинга в фармации за двадцатилетний период. Показана значимость подготовки студентов медицинских и фармацевтических вузов по менеджменту и маркетингу в со- временных условиях развития отечественной фармацевтической отрасли. Выделены приоритеты и перспективные направления развития кафедры менеджмента и марке- тинга в фармации.
In work raised questions related to problems of training highly qualified specialists of Pharmacy, relevance of teaching disciplines of economic orientation in the medical and pharmacy schools. Analyzed conditions of formation and historical aspects of the development of management and marketing in pharmacy department at the National University of Pharmacy. The results of functioning of management and marketing in pharmacy department for twenty years have been submitted. The significance of training students of medical and pharmaceutical universities in management and marketing in the present conditions of the domestic pharmaceutical industry has been shown. The priorities and perspectives for the development of management and marketing in pharmacy department have been identified.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2969
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Наукові публікації кафедри ФММ
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50-55.pdf205,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.