Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29782
Назва: Ситуаційний метод як елемент вивчення освітньої компоненти «Методологія та методи наукового аналізу»
Автори: Сагайдак-Нікітюк, Р. В.
Ярних, Т. Г.
Буряк, М. В.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Сагайдак-Нікітюк, Р. В. Ситуаційний метод як елемент вивчення освітньої компоненти «Методологія та методи наукового аналізу» / Р. В. Сагайдак-Нікітюк, Т. Г. Ярних, М. В. Буряк // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні мовних дисциплін у вишах : тези доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 15 груд. 2022 р. – Харків, 2022. – С. 49-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29782
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49-51.pdf153,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.