Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29912
Назва: Розробка пропозицій щодо підвищення якості обслуговування клієнтів у точках продажу текстильних виробів
Інші назви: Development of proposals to improve the quality of customer service at the points of sale of textile products
Автори: Рибак, Ліна
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологій та менеджмент;текстильна галузь;процес взаємодії зі споживачем;textile industry;process of interaction with the consumer
Дата публікації: лют-2023
Бібліографічний опис: Рибак, Л. Розробка пропозицій щодо підвищення якості обслуговування клієнтів у точках продажу текстильних виробів : кваліф. робота / наук. керівник Т. Крутських. - Харків, 2023. - 59 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: розробка пропозицій щодо підвищення якості обслуговування клієнтів у точках продажу текстильних виробів. Завдання: аналізування принципів управління якістю та оцінка діяльності організації з роздрібної торгівлі текстильними виробами; аналізування взаємодії зі поживачами на рівні підприємства та галузі; встановлення підходів, методів та засобів для налагодження ефективної взаємодії; формування пропозицій щодо впровадження процесу "Взаємодія зі споживачами" та підвищення якості їх обслуговування. Об’єктом дослідження є діяльність ТОВ «Швейно-торгове підприємство» «Маяк». Предметом дослідження є процедури й засоби щодо підвищення якості обслуговування клієнтів. Проведено аналіз галузі та підприємства встановлено можливості впровадження заходів з підвищення якості обслуговування на основі яких розроблено пропозиції. Запропоновано процедури до процесу взаємодії зі споживачем.
The purpose of the study: development of proposals for improving the quality of customer service at the points of sale of textile products. Task: analysis of the principles of quality management and evaluation of the activities of the textile retail trade organization; analysis of interaction with consumers at the enterprise and industry level; establishment of approaches, methods and means for establishing effective interaction; forming proposals for the implementation of the "Interaction with consumers" process and improving the quality of their service. The object of the study is the activity of "Mayak" Garment and Trade Enterprise LLC. The subject of the study is procedures and means of improving the quality of customer service. An analysis of the industry and the enterprise was carried out, and the possibilities of implementing measures to improve the quality of service were established, on the basis of which proposals were developed. Proposed procedures for the process of interaction with the consumer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29912
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибак Ліна_ 15.02.23.pdf2,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.