Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30046
Назва: Розробка і впровадження системи постмаркетингового нагляду за медичними виробами на базі ТОВ «ЦСР «АВРОРА»
Інші назви: Development and implementation of a system of post-marketing supervision of medical products on the basis of LLC "CSR "AVRORA"
Автори: Кавун, Ольга
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;медичні вироби;постмаркетинговий нагляд;medical devices;post-marketing surveillance
Дата публікації: лют-2023
Бібліографічний опис: Кавун, О. Розробка і впровадження системи постмаркетингового нагляду за медичними виробами на базі ТОВ «ЦСР «АВРОРА» : кваліф. робота / наук. керівник Т. Зборовська. - Харків, 2023. - 61 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: встановлено розробку і впровадження системи постмаркетингового нагляду за медичними виробами на базі ТОВ «ЦСР «АВРОРА». Завдання: аналізуємо літературні джерела щодо системи постмаркетингового нагляду; вивчаємо вимоги Технічного регламенту; аналізуємо правила поводження з медичними виробами в ТОВ «ЦСР «АВРОРА» ; розробляємо заходи щодо формування системи постмаркетингового нагляду в ТОВ «ЦСР «АВРОРА». Об’єктом дослідження є поводження з медичними виробами в ТОВ «ЦСР «АВРОРА». Предметом дослідження є підходи до формування системи постмаркетингового нагляду за медичними виробами в Товаристві.Сформовані пропозиції щодо введення до документообігу Товариства документовані процедури з постмаркетингового нагляду, які містять опис здійснення діяльності, форми та бланки відповідних документів. Визначено кроки постмаркетингового нагляду за медичними виробами в Товаристві.
The purpose of the study: the development and implementation of the system of post-marketing supervision of medical products on the basis of LLC "CSR "AVRORA" was established.Task: analyze literary sources regarding the post-marketing surveillance system; we study the requirements of the Technical Regulations; we analyze the rules for handling medical products in LLC "TSSR "AURORA"; we develop measures for the formation of a system of post-marketing supervision in LLC "TSSR "AURORA". The object of the study is the handling of medical products in LLC "TSSR "AURORA". The subject of the study is approaches to the formation of a system of post-marketing supervision of medical products in the Society. Formed proposals for the introduction of documented post-marketing surveillance procedures into the Company's document flow, which contain a description of the activity, forms and forms of the relevant documents. The steps of post-marketing supervision of medical products in the Society are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30046
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кавун Ольга_ 15.02.23.pdf
  Обмежений доступ
1,68 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.