Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30164
Назва: Роль цифрових каналів у маркетинговій діяльності аптечної мережі
Автори: Івченко, А. А.
Жадько, С. В.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Івченко, А. А. Роль цифрових каналів у маркетинговій діяльності аптечної мережі / А. А. Івченко, С. В. Жадько // Youth Pharmacy Science : матеріали IІІ Всеукр. наук.-пркт. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 7-8 груд. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 425-426.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30164
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
425-426.pdf143,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.