Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30167
Назва: Актуальність використання платформи TikTok як інструменту діджитал-маркетингу для сфери фармації
Автори: Демко, А. А.
Жадько, С. В.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Демко, А. А. Актуальність використання платформи TikTok як інструменту діджитал-маркетингу для сфери фармації / А. А. Демко, С. В. Жадько // Youth Pharmacy Science : матеріали IІІ Всеукр. наук.-пркт. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 7-8 груд. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 421-423.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30167
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
421-423.pdf153,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.