Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30392
Назва: Банерна реклама як інструмент цифрового маркетингу аптечної мережі
Автори: Матус, Т. А.
Жадько, С. В.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Матус, Т. А. Банерна реклама як інструмент цифрового маркетингу аптечної мережі / Т. А. Матус, С. В. Жадько // Youth Pharmacy Science : матеріали IІІ Всеукр. наук.-пркт. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 7-8 груд. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 431.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30392
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
431.pdf115,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.