Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30597
Назва: Planning the pharmaceutical brand advertising campaign on the internet
Автори: Sofronova, I. V.
Zhadko, S. V.
Oufkir Fatima Zahra
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Sofronova, I. V. Planning the pharmaceutical brand advertising campaign on the internet / I. V. Sofronova, S. V. Zhadko, Oufkir Fatima // Формування Національної лікáрської політики за умов впровадження медичного страхування: питання освіти, теорії та практики: матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 берез. 2023 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2023. – С. 227-229.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30597
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
227-229.pdf118,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.