Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30656
Title: Шляхи удосконалення внутрішнього аудиту якості надання медичної допомоги в закладі охорони здоров’я
Other Titles: Ways of improving the internal audit of the quality of medical care in a health care institution
Authors: Посилкіна, О. В.
Ковальська, О. В.
Posіlkina, O. V.
Kovalska, O. V.
Keywords: внутрішній аудит якості;пацієнтоорієнтована діяльність ЗОЗ;заклад охорони здоров’я;медична допомога;пацієнти;індикатори оцінювання якості надання медичної допомоги;internal quality audit;health care institution;medical care;patients;indicators for evaluating the quality of medical care;patient-oriented activity of health care facilities
Issue Date: 2023
Bibliographic description (Ukraine): Посилкіна, О. В. Шляхи удосконалення внутрішнього аудиту якості надання медичної допомоги в закладі охорони здоров’я / О. В. Посилкіна, О. В. Ковальська // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали І міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19 трав. 2023 р. - Харків : НФаУ, 2023. - С. 68-77.
Abstract: У роботі обґрунтована актуальність проблеми підвищення якості медичної допомоги шляхом удосконалення методичних підходів до проведення внутрішнього аудиту якості у закладі охорони здоров’я (ЗОЗ). З цією метою запропонована удосконалена методика проведення внутрішнього аудиту якості в ЗОЗ на підставі врахування думок пацієнтів і медичного персоналу щодо якості надання медичної допомоги у закладі. Визначені індикатори оцінювання пацієнтами якості надання медичної допомоги, які опрацьовані на прикладі стоматологічному відділені КНП Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня».
The paper substantiates the relevance of the problem of improving the quality of medical care by improving methodical approaches to conducting an internal quality audit in a health care facility (PH). For this purpose, an improved method of conducting an internal quality audit in health care facilities based on taking into account the opinions of patients and medical staff regarding the quality of medical care in the institution is proposed. Indicators of patients' evaluation of the quality of medical care were determined, which were developed using the example of the dental department of the KNP of the Kharkiv Regional Council "Regional Clinical Hospital"
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30656
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
68-77.pdf760,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.