Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30657
Title: Маркетингове управління асортиментною політикою аптечної мережі в умовах воєнного стану
Other Titles: Marketing management of the assortment policy of the pharmacy network in the conditions of martial law
Authors: Софронова, І. В.
Свешніков, А. С.
Sofronova, I. V.
Sveshnikov, A. S.
Keywords: assortment policy;pharmaceutical products;medicines;pharmacy network;martial law;product range management
Issue Date: 2023
Bibliographic description (Ukraine): Софронова, І. В. Маркетингове управління асортиментною політикою аптечної мережі в умовах воєнного стану / І. В. Софронова, А. С. Свешніков // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали І міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19 трав. 2023 р. - Харків : НФаУ, 2023. - С. 78-85.
Abstract: The effectiveness of the assortment policy of the pharmacy chain in the context of the introduced martial law has been analyzed. Directions of the comprehensive optimization of the assortment policy of the drugstore chain in the conditions of martial law have been introduced.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30657
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
78-85.pdf747,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.