Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31046
Название: Methods of coping with the negative consequences caused by online learning
Другие названия: Методи боротьби з негативними наслідками, викликаними онлайн навчанням
Авторы: Seniuk, I. V.
Filimonova, N. I.
Shcherbak, O. A.
Сенюк, І. В.
Філімонова, Н. І.
Щербак, О. А.
Ключевые слова: онлайн-навчання;освіта - активне навчання;психічне здоров'я - стан емоційного та соціального благополуччя;психологія;студенти;online learning;mental health-state of emotional and social well-being;students;psychology;education-active learning
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Seniuk, I. V. Methods of coping with the negative consequences caused by online learning / I. V. Seniuk, N. I. Filimonova, O. A. Shcherbak // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. наук. пр. – Харків, 2023. – Вип. 4. – С. 184-188.
Краткий осмотр (реферат): Онлайн-навчання суттєво вплинуло на сферу телекомунікацій. Збільшилось використання медіа-додатків, які уможливлюють проведення телеконференцій, дистанційну роботу, онлайн-навчання та соціальні зв'язки. Тривале перебування перед екранами, планшетами та смарт-пристроями збільшує стрес і тривогу. Стреси для психічного здоров'я, пов'язані з телекомунікаціями, можуть додатися до інших стресів, пов'язаних з онлайн навчанням, що зрештою призведе до виснаження і вигорання. Пропонуються стратегії подолання, які допоможуть полегшити телеобтяження, пов'язані з онлайн навчанням.
Online learning substantially impacted the field of telecommunication. It increased the use of media applications that enable teleconferencing, telecommuting, online learning, and social relations. Prolonged time facing screens, tablets, and smart devices increases stress and anxiety. Mental health stressors associated with telecommunication can add to other stressors related to online learning to eventually lead to exhaustion and burnout. Coping strategies are offered to help relieve the tele-burdens of оnline learning.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31046
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
184-188.pdf597,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.