Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31091
Назва: Дослідження стратегічних розривів у системі контролю маркетингу фармацевтичного підприємства
Автори: Рогуля, О. Ю.
Галига, Ю. В.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Рогуля, О. Ю. Дослідження стратегічних розривів у системі контролю маркетингу фармацевтичного підприємства / О. Ю. Рогуля, Ю. В. Галига // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 27 квіт. 2023 р. – Харків : НФаУ, 2023. – С. 399-400.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31091
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
399-400.pdf253,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.