Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31187
Название: Маркетингове обґрунтування етапів виведення на ринок нового лікарського засобу
Другие названия: Marketing substantiati on of the stages of launch a new medicinal product to the marke
Авторы: Косик, Анна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;лонч;новий лікарський засіб;цільова аудиторія;launch;new medicine;target audience
Дата публикации: июн-2023
Библиографическое описание: Косик, А. Маркетингове обґрунтування етапів виведення на ринок нового лікарського засобу : кваліф. робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2023. - 46 с.
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі представлено результати обґрунтування маркетингової діяльності на етапах виведення на ринок нового лікарського засобу. Розкрито сутність використання інструментів маркетингу в залежності від етапу лончу. Розроблено бізнес-модель Остервальдера та Піньє на прикладі противірусного препарату. Доведено доцільність вивчення цільової аудиторії, відстеження активності конкурентів та впровадження цифрового маркетингу у процес виведення на ринок нового лікарського засобу
The paper presents the results of the justification of marketing activity at the stages of bringing a new drug to the market. The essence of using marketing tools depending on the launch stage is revealed. The business model of Osterwalder and Piñet was developed using the example of an antiviral drug. The expediency of studying the target audience, tracking the activity of competitors and implementing digital marketing in the process of introducing a new medicinal product to the market has been proven.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31187
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Косик Анна 16 червня 2023 р..pdf1,69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.