Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31321
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яременко, В. Д. | - |
dc.contributor.author | Рахімова, М. В. | - |
dc.contributor.author | Сич, І. А. | - |
dc.contributor.author | Перехода, Л. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T10:35:30Z | - |
dc.date.available | 2023-09-27T10:35:30Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31321 | - |
dc.description.abstract | Анотація: з метою оптимізації підходів до організації педагогічного процесу виходячи з рефлексії конкретних поколінь, авторами наведено перелік сучасних поколінь за психологічними ознаками, перелічені їх недоліки і переваги, узагальнені найбільш вагомі методи і способи навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Перспективи використання хмарних технологій у освітньому процесі / В. Д. Яременко, М. В. Рахімова, І. А. Сич, Л. О. Перехода // Global science: prospects and innovations : Proceedings of the 1st International scientific and practical conference, Liverpool, United Kingdom, 7-9 September, 2023. - Liverpool : Cognum Publishing House, 2023. - P. 168-173. | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | хмарні технології | uk_UA |
dc.subject | покоління Z | uk_UA |
dc.subject | William Strauss | uk_UA |
dc.subject | Neil Howe | uk_UA |
dc.subject | Generations | uk_UA |
dc.title | Перспективи використання хмарних технологій у освітньому процесі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри медичної хiмiї |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
GLOBAL-SCIENCE-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-7-9.09.23_Ліверпуль_стр_168-173_Только авторы.pdf | 914,6 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.