Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31368
Назва: Research of social marketing approaches in the activities of pharmaceutical companies
Інші назви: Дослідження підходів соціального маркетингу в діяльності фармацевтичних компаній
Автори: Hemamou, El Mehdi
Теми: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;faculty for foreign citizens’ education;social marketing;pharmaceutical products;pharmaceutical companies;соціальний маркетинг;фармацевтичні товари;фармацевтичні компанії
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: El Mehdi, Hemamou. Research of social marketing approaches in the activities of pharmaceutical companies : qualification work / supervisor A. Volkova. - Kharkiv, 2023. - 56 p.
Короткий огляд (реферат): The qualification paper presents the results of the analysis of data from literary sources regarding the formation and development of social marketing, its principles, tools in modern market conditions. An analysis of the practice of using social marketing in the activities of pharmaceutical companies is presented. The results of the research are presented on 43 pages of text, the number of figures - 12, the list of literature - 34 sources.
У кваліфікаційній роботі наведено результати аналізу даних літературних джерел щодо формування та розвитку соціального маркетингу, його принципів, інструментів у сучасних ринкових умовах. Представлено аналіз практики використання соціального маркетингу у діяльності фармацевтичних компаній. Результати дослідження представлені на 43 сторінках тексту, кількість рисунків - 12, список літератури – 34 джерел.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31368
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хемаму Ел Мехді.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.