Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31393
Title: Analysis of the current state of coronavirus vaccination in the world
Other Titles: Аналіз поточного стану вакцинації від коронавірусу у світі
Authors: Oufkir, Hajar
Keywords: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;faculty for foreign citizens’ education;COVID-19;vaccination;international vaccination policy;COVID-19;міжнародна політика з вакцинації;вакцинація
Issue Date: Jun-2023
Bibliographic description (Ukraine): Oufkir, Hajar. Analysis of the current state of coronavirus vaccination in the world : qualification work / supervisor A. Kotvitska. - Kharkiv, 2023. - 56 p.
Abstract: The qualification work examines the current state of vaccination for COVID 19 in the world. In the course of the study, approaches to the organization of vaccination in different countries of the world were analyzed, and the level of vaccination in Ukraine and Morocco was analyzed. The qualification work consists of an introduction, 3 chapters, conclusions, a list of used sources and is laid out on 41 pages of printed text. The work is illustrated with 6 figures and 3 tables. The bibliography includes 34 information sources.
У кваліфікаційній роботі розглянуто сучасний стан вакцинації при COVID 19 у світі. У ході дослідження проаналізовано підходи до організації вакцинації у різних країнах світу, проаналізовано рівень вакцинації в Україіні та Марокко. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел та викладена на 41 сторінках друкованого тексту. Робота ілюстрована 6 рисунками і 3 таблицями. Бібліографія включає 34 інформаційних джерел.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31393
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Уфкір Хажар.pdf1,29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.