Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31450
Назва: Изучение особенностей информационного взаимодействия аптек с потребителями фармацевтических товаров
Інші назви: Study of the features of information interaction pharmacies with consumers of pharmaceutical products
Автори: Жармуни, Маруан
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;faculty for foreign citizens’ education;concept of social and ethical marketing;pharmaceutical market;Public Relation;pharmaceutical companies;pharmacy chains
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Жармуни Маруан. Изучение особенностей информационного взаимодействия аптек с потребителями фармацевтических товаров : квалиф. работа / науч. руководитель А. Бабичева. - Харьков, 2023. - 57 с.
Короткий огляд (реферат): The final qualifying work is devoted to the study of the features of the information interaction of pharmacies with consumers of pharmaceutical products. The paper analyzes information flows in the system of providing pharmaceutical assistance to the population in the Ukrainian market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31450
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жармуні Маруан.pdf3,74 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.