Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31517
Назва: Анализ маркетинговых инструментов повышения конкурентоспособности современных аптек
Інші назви: Analysis of marketing tools for increasing the competitiveness of modern pharmacies
Автори: Махбаз, Юнес
Теми: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;факультет по подготовке иностранных граждан;pharmaceutical marketing;drug marketing;marketing tools;drug display;three-level merchandising model;personal selling;merchandising
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Юнес Махбаз. Анализ маркетинговых инструментов повышения конкурентоспособности современных аптек : квалиф. работа / науч. руководитель Л. Пилюга. - Харьков, 2023. - 64 с.
Короткий огляд (реферат): The qualification work presents an analysis of marketing tools to improve the competitiveness of modern pharmacies. The work consists of an introduction, literature review, experimental part, general conclusions, list of references. The volume of work – 47 pages, figures – 19, titles of literature – 32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31517
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Махбаз Юнес.pdf1,8 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.