Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32033
Назва: Розробка комплексного підходу до використання напрямків соціально орієнтованої маркетингової товарної політики фармацевтичними підприємствами
Автори: Самборський, О. С.
Слободянюк, М. М.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Самборський, О. С. Розробка комплексного підходу до використання напрямків соціально орієнтованої маркетингової товарної політики фармацевтичними підприємствами / О. С. Самборський, М. М. Слободянюк // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали ІІ міжнарод. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19 січ. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 284-285.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32033
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
284-285.pdf739,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.