Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32147
Назва: Управління маркетинговим забезпеченням діяльності медичного закладу
Інші назви: Management of marketing support for medical institution activity
Автори: Чередніченко, Ірина
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологів та менеджменту;освітня програма Управління охороною здоров’я та фармацевтичним бізнесом;маркетинг;маркетинг відносин;маркетингові комунікації;заклад охорони здоров’я;marketing;relationship marketing;marketing communications;healthcare facility
Дата публікації: лют-2024
Бібліографічний опис: Чередніченко, І. Управління маркетинговим забезпеченням діяльності медичного закладу : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Посилкіна. - Харків, 2024. - 98 с.
Короткий огляд (реферат): Робота складається з трьох розділів, які присвячені теоретичним засадам маркетингового забезпечення діяльності закладу охорону здоров’я, проаналізовані основні підходи до удосконалення маркетингу медичного закладу. Здійснений аналіз основних техніко-економічних показників діяльності КНП «Міська дитяча поліклініка No13, проведено оцінку маркетингового забезпечення медичного закладу. Запропоновані практичні рекомендації щодо запровадження інструментів маркетингу відносин задля підвищення лояльності пацієнтів. Робота має 80 сторінок, 17 таблиць, 17 рисунків, 52 джерела, додатки.
The work consists of three sections, which are devoted to the theoretical foundations of marketing support for the activity of a healthcare institution, the main approaches to improving the marketing of a medical institution are analysed. An analysis of the main technical and economic indicators of the activity of the KNP "City Children's Polyclinic No. 13" was carried out, an assessment of the marketing support of the medical institution was carried out. Practical recommendations on relationship marketing tools were proposed, which increases patient loyalty. The work has 80 pages, 17 tables, 17 figures, 52 sources, appendices.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32147
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри управління та забезпечення якості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР Чередніченко І. 2024.pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.