Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32151
Title: Управління системою тайм-менеджменту керівного персоналу закладу охорони здоров’я
Other Titles: Management of the time management system for the management staff of a healthcare institution
Authors: Прогонна, Анастасія
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологів та менеджменту;освітня програма Управління охороною здоров’я та фармацевтичним бізнесом;тайм-менеджмент;керівний персонал;робочий час;система тайм-менеджменту;заклад охорони здоров’я;time-management;management staff;working time;time- management system;healthcare institution
Issue Date: Feb-2024
Bibliographic description (Ukraine): Прогонна, А. Управління системою тайм-менеджменту керівного персоналу закладу охорони здоров’я : кваліфікаційна робота / наук. керівник Ю. Братішко. - Харків, 2024. - 126 с.
Abstract: Робота складається з трьох розділів, в яких висвітлені підходи до управління системою тайм-менеджменту, проаналізований стан існуючої системи тайм-менеджменту закладу охорони здоров’я, запропоновані підходи до створення ефективної системи тайм-менеджменту керівного персоналу закладу охорони здоров’я. Робота має 89 сторінок, 15 таблиць, 25 рисунків, 80 джерел, додатки.
The work consists of three sections, which highlight approaches to the management of time-management system, analyzed the state of existsng time- management system of health care institution, proposed approaches to the creation of time-management system of health care institution managers. The work has 89 pages, 15 tables, 25 figures, 80 sources, applications.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32151
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри управління та забезпечення якості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Прогонна Анастасія, 15.02.2024 (1).pdf4,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.