Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32196
Title: Аналіз сучасних методів діагностики типу та стану шкіри обличчя для розробки схеми догляду сегментом домашньої професійної косметики
Other Titles: Analysis of modern methods of diagnosing the type condition of facial skin for the development of a care scheme for the home professional cosmetics segment
Authors: Руденко, Єлизавета
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра косметології та аромології;факультет медико-фармацевтичних технологій;освітня програма Технології парфумерно-косметичних засобів;діагностика шкіри;типи шкіри;догляд за шкірою з акне;skin diagnosis;skin types;acne skin care
Issue Date: Feb-2024
Bibliographic description (Ukraine): Руденко, Є. Аналіз сучасних методів діагностики типу та стану шкіри обличчя для розробки схеми догляду сегментом домашньої професійної косметики : кваліфікаційна робота / наук. керівник Л. Петровська. - Харків, 2024. - 78 с.
Abstract: У роботі розглянуті класифікації типів шкіри, здійснений аналіз рекомендацій щодо догляду за шкірою з акне, проведена оцінка ефективності домашнього догляду клієнтів. Структура складається зі вступу, огляду літератури, 4 розділів власних досліджень, висновків. Загальний обсяг роботи складає 59 сторінок друкованого тексту, містить 5 схеми, 4 таблиці, включає 32 джерела використаної літератури.
The paper considers classifications of skin types, analyzes recommendations for skin care with acne, and evaluates the effectiveness of home care for clients. The structure consists of an introduction, a literature review, 4 sections of own research, and conclusions. The total volume of work is 59 pages of printed text, contains 5 diagrams, 4 tables, includes 32 sources of used literature.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32196
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Руденко Єлизавета 08.02.2024.pdf1,78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.