Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32249
Title: Аналіз чинників, що обумовлюють привабливість лікарських засобів для споживачів
Other Titles: Analysis of factors determining the attractiveness of drugs for consumers
Authors: Гризо, Діана
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;освітня програма фармація;фармацевтичний маркетинг;безрецептурні лікарські засоби;вподобання споживачів;просування лікарських засобів;pharmaceutical marketing;OTC medicines;consumer preferences;medicines promotion
Issue Date: Feb-2024
Bibliographic description (Ukraine): Гризо, Д. Аналіз чинників, що обумовлюють привабливість лікарських засобів для споживачів : кваліфікаційна робота / наук. керівник В. Малий. - Харків, 2024. - 103 с.
Abstract: Метою дослідження є виявлення чинників, що обумовлюють привабливість безрецептурних лікарських засобів для споживачів та надання пропозицій щодо їх просування на ринку. На підставі результатів проведеного аналізу ринку та вивчення вподобань споживачів розроблено програму просування безрецептурного лікарського засобу. Запропоновано підхід до роботи фармацевтичного представника з лікарями-терапевтами та проведено розрахунок покриття цільової аудиторії. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, чотирьох додатків; викладена на 57 сторінках й містить 16 рисунків, 7 таблиць, 42 джерела літератури.
The purpose of the study is to identify the factors that determine the attractiveness of over-the-counter (OTC) medicines for consumers and to provide suggestions for their promotion in the market. Based on the results of market analysis and the study of consumer preferences, a program for the promotion of OTC medicines has been developed. An approach to the work of a pharmaceutical representative with general practitioners is proposed, and the coverage of the target audience is calculated. The qualifying work consists of an introduction, three chapters, general conclusions, a list of references, and four appendices. It is presented on 57 pages and includes 16 figures, 7 tables, and 42 sources of literature.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32249
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гризо Діана 1002.pdf4,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.