Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32254
Title: Аналіз соціальних та психологічних показників рівня емоційного вигорання фахівців фармації
Other Titles: Analysis of social and psychological indicators of the level of emotional burnout of pharmacy specialists
Authors: Рєпка, Дар'я
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра організації та економіки фармації;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;фармацевтична діяльність;фармацевтичні фахівці;емоційне вигорання;агресивність;конфліктність;самоконтроль;pharmaceutical activity;pharmaceutical specialists;emotional burnout;aggressiveness;conflict;self-control
Issue Date: Feb-2024
Bibliographic description (Ukraine): Рєпка, Д. Аналіз соціальних та психологічних показників рівня емоційного вигорання фахівців фармації : кваліфікаційна робота / наук. керівник Н. Тетерич. - Харків, 2024. - 92 с.
Abstract: Проаналізовано соціальні та психологічні показники рівня емоційного вигорання фармацевтичних фахівців та представлено ключові напрямки стосовно його зниження та подальшого попередження. Робота складається зі вступу, експериментальної частини, загальних висновків, переліку використаних літературних джерел, додатків. Робота викладена на 70 сторінках, проілюстрована 14 таблицями та 36 рисунками, містить 46 джерел літератури, з яких 6-іноземні.
The social and psychological indicators of the level of emotional burnout of pharmaceutical professionals are analyzed and the key directions for its reduction and further prevention are presented. The work consists of an introduction, an experimental part, general conclusions, a list of used literary sources, and appendices. The work is laid out on 70 pages, illustrated with 14 tables and 36 figures, contains 46 literature sources, of which 6 are foreign.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32254
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рєпка Даря, 06.01.2024.pdf3,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.