Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32266
Title: Розробка екстемпоральної мазі ранозагоювальної дії на емульсійній основі
Other Titles: Development of an emulsion-based extemporaneous wound healing ointment
Authors: Кривцова, Людмила
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра аптечної технології ліків;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;мазі;емульсії;лікарська рослинна сировина;екстемпоральне виробництво;ointments;emulsions;medicinal plant raw material;extemporaneous production
Issue Date: Feb-2024
Bibliographic description (Ukraine): Кривцова, Л. Розробка екстемпоральної мазі ранозагоювальної дії на емульсійній основі / кваліфікаційна робота / наук. керівник Є. Зуйкіна. - Харків, 2024. - 70 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі наведено актуальність створення екстемпоральної мазі репаративної дії на емульсійній основі з використанням лікарської рослинної сировини Cucurbita pepo та Calendula officinalis. На підставі вивчення фізико-хімічних і структурно- механічних властивостей мазевих основ обґрунтовано раціональний склад мазі та її технологія. Робота викладена на 50 сторінках, включає 12 таблиць, 5 рисунків, 48 джерел літератури та 1 додаток.
The qualification work presents the relevance of creating an emulsion- based extemporaneous ointment of reparative action using medicinal plant materials Cucurbita pepo and Calendula officinalis. Based on the study of the physicochemical and structural and mechanical properties of ointment bases, the rational composition of the ointment and its technology are substantiated. The work is presented on 50 pages, includes 12 tables, 5 figures, 48 references and 1 appendix.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32266
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри АТЛ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Людмила Кривцова 10.02.24.pdf1,99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.