Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32285
Название: Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку протимікробних та антисептичних засобів, що застосовуються в гінекології
Другие названия: Market research of the pharmaceutical market of antimicrobial and antiseptic agents used in gynecology
Авторы: Ковальова, Кристина
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;освітня програма Фармація;фармацевтичний факультет;протимікробні та антисептичні засоби;гінекологія;маркетинговий аналіз;фармакоекономічна оцінка;фармацевтичний ринок;асортимент;коефіцієнту адекватності платоспроможності;gynecology;marketing analysis;Pharmacoeconomics assessment;assortment;pharmaceutical market;antimicrobial and antiseptic agents,;solvency adequacy ratio
Дата публикации: фев-2024
Библиографическое описание: Ковальова, К. Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку протимікробних та антисептичних засобів, що застосовуються в гінекології : кваліфікаційна робота / наук. керівник І. Сафронова. - Харків, 2024. - 78 с.
Краткий осмотр (реферат): Випускна кваліфікаційна робота присвячена вивченню вітчизняного фармацевтичного ринку протимікробних та антисептичних засобів, що застосовуються в гінекології, а саме: наявності асортименту в аптечних закладах; аналізу фірм-виробників; коефіцієнту адекватності платоспроможності для населення; дослідженню чинників, які впливають на формування споживчих переваг та ступеня задоволеності; фармакоекономічного аналізу за методом «Мінімізації витрат». Робота викладена на 56 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел і додатку. Робота ілюстрована 30 рисунками і 9 таблицями, містить 40 джерел наукової літератури.
The final qualification work is devoted to the study of the domestic pharmaceutical market of antimicrobial and antiseptic products used in gynecology, namely: the availability of assortment in pharmacies; analysis of manufacturing companies; the coefficient of adequacy of solvency for the population; study of factors influencing the formation of consumer preferences and the degree of satisfaction; Pharmacoeconomics analysis using the “cost minimization» method. The work presented on 56 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of references and appendices. The work is illustrated with 30 figures and 9 tables and contains 40 sources of scientific literature.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32285
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ковальова Кристина, 09.02.24.pdf1,86 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.