Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32295
Название: Розробка заходів забезпечення якості в діяльності мережі снікер-хімчисток
Другие названия: Development of measures to ensure the quality of the activity network of sneaker mate cleaners
Авторы: Назарко, Антон
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Якість, стандартизація та сертифікація;якість обслуговування;якість послуг;процесу розгляду відгуків та скарг;процес взаємодії зі споживачами;service quality;feedback and complaint review process;service excellence;consumer interaction process
Дата публикации: фев-2024
Библиографическое описание: Назарко, А. Розробка заходів забезпечення якості в діяльності мережі снікер-хімчисток : кваліфікаційна робота / наук. керівник С. Коваленко. - Харків, 2024. - 72 с.
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження: розробка комплексу заходів забезпечення якості для оптимізації процесів та підвищення якості послуг у діяльності мережі снікер-хімчисток. Завдання: надати сутнісно-змістовну характеристику якості в організаціях; визначити основні принципи та методи забезпечення якості в сфері послуг; окреслити роль та значення стандартизації в організаціях сфери послуг; надати загальну характеристику мережі снікер-хімчисток ТОВ «Снікер Мейт»; визначити поточний стан якості діяльності мережі снікер-хімчисток; визначити потреби споживачів для покращення якості послуг мережі снікер-хімчисток «Снікер Мейт»; розробити процес взаємодії зі споживачами у мережі снікер-хімчисток; розробити заходи з підвищення якості діяльності снікер-хімчисток на основі процесу розгляду відгуків та скарг. Об’єктом дослідження є діяльність мережі снікер-хімчисток. Предметом дослідження є розробка заходів забезпечення якості в контексті діяльності мережі снікер-хімчисток, орієнтованих на поліпшення якості наданих послуг та оптимізацію робочих процесів. Здійснено моніторинг відгуків споживачів для діагностики поточного стану якості діяльності мережі снікер-хімчисток. Проведено SWOT-аналіз ТОВ «Снікер Мейт», виділено стратегічні напрямки для покращення якості у діяльності ТОВ "Снікер Мейт". Розроблено Цілі в області взаємодії зі споживачами послуг ТОВ «Снікер Мейт». Розроблено форму подання скарги та форму реєстрації розгляду скарги для мережі ТОВ «Снікер Мейт». Структура і обсяг кваліфікаційної роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліку посилань 40 найменувань, 2 додатків, і містить 8 рисунків, 6 таблиць. Повний обсяг магістерської роботи складає 62 сторінок, з яких перелік посилань займає 4 сторінки, додатки – 4 сторінки.
This thesis focuses on the development of a comprehensive set of quality assurance measures aimed at optimizing processes and enhancing service quality within the operations of a sneaker dry-cleaning network. The research objectives include providing a substantive characterization of quality in organizations, identifying fundamental principles and methods of quality assurance in the service industry, outlining the role and significance of standardization in service-oriented organizations, and presenting an overview of the Sneaker Mate LLC dry-cleaning network. Tasks: Provide a substantive characterization of quality in organizations. Identify fundamental principles and methods of quality assurance in the service industry. Outline the role and significance of standardization in service-oriented organizations. Present a general overview of the Sneaker Mate LLC dry-cleaning network. Determine the current state of quality in the operations of the sneaker dry-cleaning network. Identify consumer needs for improving service quality in the Sneaker Mate LLC network. Develop a consumer interaction process within the sneaker dry-cleaning network. Monitoring consumer feedback has been conducted to diagnose the current state of quality in the sneaker dry-cleaning network. A SWOT analysis of Sneaker Mate LLC has been carried out, highlighting strategic directions for improving quality. Goals for consumer service interaction in Sneaker Mate LLC have been formulated. Additionally, a complaint submission form and a form for registering complaint reviews have been developed for the Sneaker Mate LLC network. Structure and Scope of the Thesis: The thesis comprises an introduction, three chapters, general conclusions, a list of references with 40 entries, two appendices, and includes 8 figures and 6 tables. The complete length of the master's thesis is 62 pages, with the reference list taking up 4 pages and the appendices comprising 4 pages.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32295
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри управління та забезпечення якості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Назарко Антон Миколайович_кваліфікаційна робота.pdf2,78 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.